Alla inlägg den 13 februari 2012

Av sara håkansson - 13 februari 2012 21:08


Klicka HÄÄÄÄÄR om ni vill läsa en BRA, GRYM, blogg! (Ses i morn)

Av sara håkansson - 13 februari 2012 18:27

Vi kör lite "bloggen VS facebook" nu då...

NI kommenterar t.ex "bloggen VS facebook" och jag svarar på de!

Kommenterar ni bra nu, så kommer det antagligen en videoblogg någon gång denna veckan^^


KLARA, FÄRDIGA, KÖÖÖÖR !!<3

Av sara håkansson - 13 februari 2012 17:07

Just nu sitter jag i köket & väntar på att mamma & brorsan ska komma hem.

När dom kommer hem, så ska "JA" gå & köpa något till den bästa... "host"


Av sara håkansson - 13 februari 2012 14:58

Tack snälla Elin för att du erbjöd dig att låna ut ett schabrak till mig, som jag kan ha i bohuscupen. :)

Bara för att du visade mig bilderna på dom här schabraken så blev det ännu svårare att bestämma sig...

Fast ja tror att de får bli de silvriga... Eller (a) jag vet inte än!  

Här kommer bilder på dom schabraken som Elin erbjöd sig:

1.

2.

3.

TACK, världens bästa Elin Karlsson som erbjuder sig... 

LÄS HENNES BLOGG WWW.ELLIINKARLSSON.BLOGGPLATSEN.SE :)


Av sara håkansson - 13 februari 2012 13:13

Nu har ja sett lite på TV & NÄSTAN va påväg att somna, men då plingade telefonen^^

Så j-trakisgt...

Iaf  så. Nu ska ja nog ta mig något att äta. Fast de e inte lätt att svälga nu när ja har så sjukt int i halsen  

Not so much fun, va?    

Men de e väll bara att hålla i sig & tugga... Jag bloggar mer sociallt efter jag har ätit (om ja nt somnar förståss)
 
 
 
Av sara håkansson - 13 februari 2012 10:30

Typ orkade ingenting i skolan, allt ba BLÄÄÄÄÄ!

Ja pallade inte ens jobba i SV-häftet, & de e de bästa ämnet som finns... Så ja trallade hemmåt ist.

Just nu sitter ja & väntar på att mormor ska komma med alvedon, för vi hade bara 1 kvar (som va 500mg)!  

Ja orkar seri ingenting idag... Men de e väll bara att sätta sig & kolla på typ 1000 filmer idag då.


Shiit, måste typ köpa alla   dag present t världens bästa idag mä! Herre gud...

Vem ska få DIN alla   dag present?

Nu får ni ha de nice, så hörs vi sen...

Av sara håkansson - 13 februari 2012 07:42

Woooppa!

Skolan idag mä rå... Neeeeeeeej, ja vill inte! Fast de e ju bara att ta sig i kragen & andas djupt  

Har bara 15min på mig att äta,borsta håret, borsta tänderna, BLOGGA, kolla fb, osv...

Hinner inte.. KAOS!

Men aja, hej då nu då! (Ska träffa ......... kl 8, säger nt vart)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaaa!
Ja heter Sara å de e ja som driver denna bloggen! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards