Alla inlägg under februari 2012

Av sara håkansson - 29 februari 2012 22:27

När ja skaffade min första blogg, Som hette SaraHakansson.se. Så va de bara "saaay WHAT?" för mig, asså ja fattade verkligen ingenting om bloggandet då...Men de började tralla in fler läsare för varje dag som gick.Statistiken va högt uppe just då ...Sen har ja haft fler bloggar efter den & innan denna blogg!Men ..... Dennna blogg (sarathemovie.se) kämpar ja kanske inte riktigt till 100% som ja skulle göra.Utan ja kämpar kanske bara upp till 50% varje dag med denna bloggen...Jag har väldigt många blogg-läsare i min skola (där ja går) så ja får väldigt många "hej" när ja e i skolan, love it!!<3Ni blogg-läsare betyder ju upp till 100% för mig...När ja skaffade denna bloggen, tänke ja såhär:"shiit, hur ska detta gå??, aja, de e bara att jobba så bra ja kan med denna bloggen. Så får ja se hur långt ja kommer.."Exakt så tänkte ja när ja skaffade denna bloggen..Men så har det inte blivit. Ja kämpar inte hela vägen fram för att nå toppen:/& de verkligen måste man göra för att komma dit man vill ...Men ja hinner inte blogga .... Ja har ju skolan varje dag, stallet nåra dar i veckan, asså ja har verkligen fullt upp!!Men nu när j har hittat hur man mobil-bloggar så kommer ja att kunna blogga mer än va ja brukar göra... :)Eftersom ni vet hur mkt bloggen betyder för mig, så borde ni veta att ja vill blogga mkt, men inte hinner:(Mitt mål med bloggen e att få så många som möjligt som duggar än/mig, hade vart coolt:)Så komigen nu, kämpa med att läsa & kanske slänga in en kommentar så ofta ni kan/vill.Så blir Sara Håkansson glad !! :DHörs i morn morgon!PöZz<3

Av sara håkansson - 29 februari 2012 22:10

... Haha, nu fattar ja hur man mobil-bloggar ifrån min iphone!Typ ca 100 år senare, haha ;p"mina kännslor" inlägget kommer att komma upp nu under kvällen ist för i morn morgon!De ni kommer att få veta i de inlägget e om vad JAG tycker & tänker...Eftersom alla har olika smak, minne, asså sånt :)De kommer i nästa inlägg :-)

Av sara håkansson - 29 februari 2012 21:10

Hann bara göra en snabb upd imorse...

& hinner inte blogga mer än detta nu heller !!

Men i morn morgon, ja låvar er, då blir de inlägg på inlägg. Please, läs+kommentera de:)

Av sara håkansson - 29 februari 2012 08:14

Sitter & väntar på att tiden ska rulla iväg...

För ska till tandläkaren & sen till skolan & chilla/softa som vanligt.

Jaja, de e bara att stå ut... Har även pluggat lite på glosorna som vi hade (i engelska) de gick faktigt väldigt bra, kunde alla flytande & de va kanske ca 15-20 glosor ifrån igår till idag!! duktig sara... "haha"


Iaf... ja ska försöka mobil-blogga under dagen.


I eftermiddag (efter skolan) kommer det ett LÅÅÅÅÅNGT inlägg om vad JAG & tänker, asså lite om vad ja (a tycker som man ska tänka på när man har blogg, häst asså aa sånt)

Vi hörs sen pözz<333


Av sara håkansson - 28 februari 2012 19:18

Har nyss varit & kollat på inne-bandy!

Och nu ska ja antingen ut & jogga med Nora eller plugga, haha.... svårt val, OJA !!


Fick reda på att min klass-kompis Nora ska sova hos oss hela helgen...

HELGEN BLIR BÄST!! <3

...läääängtar

Av sara håkansson - 27 februari 2012 20:00

Skolan idag har varit rätt så nice!!

Såg på "gosth hunter" på engelskan & jobbade med landet osv.... BÄSTA dagen på länge i skolan.  


Ja & brorsan har nyss varit ute & joggat i ca 20min!

Duktiga vi är, haha.


Nu ska ja & mamma se på "familjen annorluna" & mysa lite.


Jag ska ändra bloggen lite: Ja ska skriva om SPORT nu i framtiden!!

Hörs sen eller i morn efter skolan!!


Av sara håkansson - 27 februari 2012 16:06

Linnea e här nu, bloggar mer ikväll !!<333

Puss på er lovers and haters!!

Av sara håkansson - 26 februari 2012 21:02

Avslutas den 4 mars! (ni har 1 vecka på er)

Presentation


Tjaaa!
Ja heter Sara å de e ja som driver denna bloggen! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards