Alla inlägg under februari 2012

Av sara håkansson - 16 februari 2012 16:50

- Har nyss kollat igenom massor med bloggar.

Man fattar verkligen att alla har olika smaker, eftersom alla bloggare skriver om olika saker.


ALLA bloggare kämpar verkligen jätte bra!!

Mitt mål när ja skaffade min "första" blogg, va att typ bara få ca 5-10 följare asså som följer den inpriktsiv varje dag .. Med kanske runt 3-5 kommentarer (under kanske 1 vecka)

& mitt mål har ja nått nu!

Ja har fått mina 3-5 kommentarer i veckan... Ja har även fått mycket mer än de!!

Min blogg ligger just NU på den nivån som ja VILL att den ska ligga på.

När ja känner mig ledsen, arg, besviken eller något sånt då kan ja bara gå till datan & slå upp "bloggplatsen.se" & skriva exakt de som hänt... eller ni fattar! (A)


Min blogg e verkligen som min dagbok för mig  


När ja satt & läste era bloggar fick ja mig verkligen en kännsla:

"- Varför skriver ALLA om sitt intressé?"

SV. Joo, visst... Ja skriver mä om mitt intressé .. Men varför egentligen?


(HAR NI SVARET TILL DEN FRÅGAN??)




Av sara håkansson - 16 februari 2012 16:04

I morse hann ja faktigt inte att blogga. För ja skulle möta ..... i skolan kl 08:00 & ja vaknade kl 07:50, så de va bara att slänga på mig kläderna, sminka mig (snabbt som blixten), äta, borsta tänderna+håret & sen sticka iväg t skolan!!


Idag åkte ja me Linneá hem direkt efter skolan. & just nu sitter vi bara & tar´t lungt


Ja har seri inget mer att skriva i DETTA inlägget!

Vi hörs sen i ett annat inlägg :(

Av sara håkansson - 15 februari 2012 20:57

Jag har fått väldigt många frågor som angår bloggen!?

De e ju lika bra att dra frågorna & svaren nu direkt;

1, Varför bloggar du så himmla bra?- Jadu, bra fråga? (alla har olika smaker)

2, Hur många läsare har du per dag?- Asså de e helt olika faktigt^^

3, Ska du ha en blogg-träff?- Får vi la se framöver!

4. Får du många kommentarer?- Jaaaa, asså vissa kommentarer syns inte när man läser inläggen?... Venne varför! Iallafall så... Men ja har kanske 2-5 kommentarer varje dag (typ)

Och JAG vet att det e väldigt många som diggar min blogg, Det vet JAG!

För ni har kommit fram till mig & sagt de face2face  


Bloggar mer i morn morgon!<333 

Av sara håkansson - 15 februari 2012 18:19

Tjao på daj!!  

Har nyss kommit hem ifrån ridnigen med Simon... Han e bara för mysig den killen asså!


Idag hoppade vi mest typ "plankor & oxrar".

Simon har fått ett hårdare 3-delat bett nu, & han lyssnar verkligen INTE på de. :P

Inte så kul, för man får lixom styra in honom i väggen för att få stopp efter ett hinder!

Bloggar mer sen!<333 

Av sara håkansson - 15 februari 2012 09:06

Ingen skola för mig idag... p.g.a en anledning & NEJ de e inte för att ja e sjuk...

Jag bara fick de"host"!!  


Så dagen idag blir nog rätt så chill endå!

Dagen idag ser ut såhär:

* Äta frukost.

* Städa mitt rum.

* Gå till skolan & hämta Ida (min klasskompis) kl 13:10.

* Hem, fixa & dona lite...

* Hoppträna.

Så min dag e rätt så full-bokad! Men ja får la in allt i shemat..

Men vi hörs senare<333



Av sara håkansson - 15 februari 2012 08:21

Simon`s Delight - 98, importerad från Irland. En mycket pigg och hoppglad kille.


Simon rider ja igenomsnitt varje onsdag på hoppträningar... Han e en mycket glad & sprallig ponny, han KAN bara springa emot ett hinder & sen bara stanna!

Så de gäller att man e beredd när man rider Simon-bus   

Just nu tävlar ja & Simon upp till Lätt:C, för vi har inte kommit så långt än... Vi tävlar mest typ små-clear rounder nu till & börja med iaf...


Jag har fått några frågor som angår Simon mä!

1. Hur gammal e Simon?-  14 i år:)

2. E han pigg?- Ojaaaa, de gäller att hålla i sig!;)

3. Får ja rida honom med dig någon gång?- Haha, nej... Eftersom han e på en ridklubb så! (nope)

4. Varför rider du honom bara på onsdagar?- För att ja har hoppgrupp då!

5. Ska ni tävla Bohuscupen iår?- OFC, ska vi de:)


Tack för frågorna!!

Simon & ja ska allt komma långt ska ni se


 

Av sara håkansson - 14 februari 2012 20:50

Just nu e ja på sånt där "tjolla-hoppsan" humör just nu!! Hahahahaha...

Iallafall så.. Har typ nyss pluggat, & nu ska ja ta & gå in & chatta med ÄLSKLINGEN!

Jag bloggar mer i morn morgon:)

love u!

Presentation


Tjaaa!
Ja heter Sara å de e ja som driver denna bloggen! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards