Alla inlägg den 10 april 2012

Av sara håkansson - 10 april 2012 20:11

Har nyss anmält mig till nåra tävlingar här framöver!=)

D e ju bara 2st, men de e endå nåntling.

14 April - Pay and Jump med Simon.

22 April - Bohuscupen med Simon.

Läääääängtar sjukt mkt tills Bohuscupen e asså. Pay and jump e la inte så viktigt, vi bara kör nåra sånna små tävlingar ibland, när vi känner att vi behöver ut på tävlingsbanan & springa av oss lite granna. =)


Jag & Simon har ju inte tävlat dom här större tävlingarna. Utan vi har mest hållt oss till Klubbmästerskap, Clear rounder & Pay and jump. Men Pay and jump tävlar vi ju bara när vi känner att vi behöver springa av oss inne på banan!!

(som ja sa förrut)

Men detta året kommer jag & Simon att tävla både Bohuscupen, Klubbmästerskap, clear rounder, Division & kanske någon pay and jump när vi behöver de.

2010 i Klubbmästerskapen ja & Simon=)                 2011 i Klubbmästerskapn ja & Simon=)

 

Ser ni ngn skillnad mellan åren här elle??? ... Gör iaf jag!!

Puss & kram, ja kommer att mobilblogga i morn ANTAGLIEN!!=)))/Sara<3333333




Av sara håkansson - 10 april 2012 14:30

Sommar VS Vinter


Bponny VS Cponny


Godis VS Chips


Tävla VS Träna


Simon VS Elinda


Blogg.se VS Bloggplatsen.se


Nellieberntsson.se VS Elinwessberg.se


Facebook VS Msn


Bada VS Dusha


Hund VS Katt


Chatta VS Prata




Av sara håkansson - 10 april 2012 13:37

För ungefär nåra veckor sedan hade jag ju en "länknings-tävling" & vinnaren av den tävlingen blev ELIN KARLSSON+ELLEN KJELLSTORP

Ja kommer att göra ett inlägg om just ER, här på min blogg. De kommer till att bli idag någon gång tror jag, om ja hinner då förståss... 

www.Elliinkarlsson.blogg.se <3

www.ellenkjellstorp.blogg.se

Presentation


Tjaaa!
Ja heter Sara å de e ja som driver denna bloggen! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards