Alla inlägg under april 2012

Av sara håkansson - 5 april 2012 20:53

TACK TACK TACK Nellie Berntsson för din kommentar!!

Uppskattar verkligen de.  

Många av mina bloggläsare tror mig inte, (att just DU har kommenterat/sms.at med mig) de e ju sjukt....

Men nu äntligen NU, tror ja att dom fattar de!


Ja uppskattar verkligen dina kommentarer, läser din namn flera gången när du har kommenterat min blogg.

Efter lång tid fattar ja verkligen att de e DU, nellie berntsson som har kommenterat bloggen!


Puss på dig Nellie<333

Av sara håkansson - 4 april 2012 20:32

Snart påsklov dåe!

Sista dagen i skolan i morn, sen e de påsklov i 10 dagar...  

Lovet kommer att bli BÄST!!

Ska iväg & tävla en "pay and jump" på Simon nästa lördag + så ska Elinda tränas som vanligt med.

Simon blir dock inte riden i veckan utom på nästa lördag. Bara för att han oxå ska ha lite påsklov..

Men Elinda får dock inte påsklov,  hon ska jobbas ganska så hårt i paddoken + joggas ute i skogen i bra tempo flera dag på lovet... kanske inte blir av mig varje dag men... Madde ville med testa hennes nya sadel, så hon får väll ta & rida henne hon med!!!  

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA PONNYSAR/HÄSTAR!!!!!<333 

Av sara håkansson - 3 april 2012 20:18

Varit iväg & ridit Elinda nu i eftermiddag...

Vi prövade med en hjälp-tygel ida, för att se om hon inte blir lika stark i halsen.

Hon va ganska så pigg & stark idag, hon ville inte riktigt böja sig & jobba i låg form...

Men eftersom ja inte känner Elinda riktigt så ska vi ta ett steg i taget.

1. Så att vi kommer överens i skritten.

2. Så att vi kommer överens i traven.

3. Sist tar vi galoppen.

Så vi hoppas på ett bra år ja & Elinda  

 

Av sara håkansson - 2 april 2012 18:54

 Vill du bli länkad här på MIN blogg??

Isåfall... Kommentera detta inlägget & skriv att du deltar!!!   

//Puss

Av sara håkansson - 1 april 2012 20:55

Erat val nu, ska ja komma tbx & börja blogga som vanligt??

(K-O-M-M-E-N-T-E-R-A-!-!)

Presentation


Tjaaa!
Ja heter Sara å de e ja som driver denna bloggen! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards